nuff here

masuk Link KOrang Kat Cni!!

Monday, June 21, 2010

Perkara yang dah lepas... tapi aku nak sematkan perkara2 ni dalam blog ni jugak..

Sebenarnya... Benda ni dah lama lepas... n aku ade tulis kat blog coklat aku... So aku dah buangkan kat blog coklat tu... aku letakkan bende ni kat sini... sbb ni hal personal.. xleh campurkan dengan hal bisnes... itu jerk

Saturday, June 19, 2010 , 00:20

Yippie!!!! akhirnya... cerita yg aku nak tengok sangat2... Dah kuar... n baru je balik dari tengok cite ni... heheheh best2....best giler.... movie 1, movie 2, n Now Release!!! Movie 3!!!! best sangat.... mmg x rugi la kalo gi tengok...TOY STORY 3.....mengalahkan budak2 hahahah.... ish x abis2 aku dgn cite kat panggung wayang... by the way.. cite ni mmg best.. lg pun suke tgk toy2 dlm cite ni.. kebyakannya comel2 je.. Gi tonton cite ni pun dengan budak2... heheh.. dengan adik n anak sepupu.. sape yg x tgk lg tu.. pegi la tgk erk... BEST 5 STAR movie....


Saturday, June 12, 2010



KHas untuk Farah Nabila... this song dedicated to Farah Nabila.. Hik2x sebab kite gi tengok cite ni sama-sama.... Just for Enjoy...


Thursday, June 10, 2010

Sebelum Ke Cinema


Jam menunjukkan 10.34 pagi, petang nanti dah janji dengan Farah nak gi tengok wayang cite Lagenda Budak Setan. Best ke cite tu??? Dengar orang komen cakap cite tu best sbb tragis sangat. Hmmm... Apa-apa pun aku kene tunggu, tengok dan hayati cerita tu. Best sangat2 ke?? Tak pe balik nanti aku kongsikan best ke x ke kureng ke. Minggu depan ada cerita yang aku tunggu-tunggu sekali... heheh..



Selepas ke Cinema

hmmm... ok la cite ni... kalau dari 5 tu bg 4 la... lgpun cite ni dah tau skit2 sebab dah bace novel die.. hmmm.. nak komen skit pasal movie.... cameraman tu.. terlalu dekat la.. sampai kan dagu lisa surihani pun x nmpk... jalan cerita lebih kurang... tapi lagi best bace novel die.. hik2x... ape2 pun.. x rugi tgk cite ni.. best... tp yg x suke nya ending of the story ... meleleh airmata ni kluar.. dari awal2 tahan.. akhirnya.. meleleh gak.. heheh...


No comments:

Post a Comment