nuff here

masuk Link KOrang Kat Cni!!

Monday, June 21, 2010

Salam Pendahuluan....

Assalamualaikumm.
aku wat blog ni sebab aku nak cite pasal personal aku, pasal apa yang aku fikir, ilmu-ilmu yang boleh aku kongsi bersama korang dan banyak la lagi.


aku dah tengok banyak blog.. n kebanyakannya berblog pasal diri diorg.. best gak bace pasal hidup org ni.. mcam2 bende kita dapat tau.. walaupun ada bende yg dah tau.. bende yg x tau tula kite leh amik.. tapi amik perkara yang baik2 jela erk..yang x baik dijadikan sebgai pedoman..

Oppss!! lupa plak nak perkenalkan diri.. Nama aku.. zati.. skrg umo aku 20 tahun ..aku skarang baru je abis belajar sijil teknologi komputer Networking.. tapi bulan 7 ni aku sambung lagi diploma dalam kos tu jugak... aku memang minat sgt2 dgn komp ni.. kalo boleh.. mkan dengan Pc tido ngan Pc.. minum ngan Pc .. eceh.. mcm iklan la plak..

ha itula serba sedikit pasal aku ni.. nnt aku cite lagi erk.. nnt semua nak tulis skrang.. akan datang nnt x tau nak cite ape plak.. heheh.. ok... salam perkenalan semua..

ha lagi 1... ni blog ke2 aku sbenarnye.. blog 1st aku yg ni klik la kat sini


No comments:

Post a Comment