nuff here

masuk Link KOrang Kat Cni!!

Monday, June 28, 2010

Salahkah Aku???

Assalamualaikum semua...

Zatie arini nak luahkan perkara yang tak dapat diluah kan secara terang.. Hanya kata-kata kiasan yang dapat zati luahkan... Tapi zati sedih sangat....

Salahkan aku menyintai dia...???
Dan kenapa die menjadi mangsa ketika ingin mencari rezki yang halal...
Dimarah, dimaki hamun.. ditengking.. dipekik-pekik kan kata-katanya pada telinga dia..
Dia tak bersalah... yang salah aku..
Tapi.. Salahkah aku mencintai dia...???
dan apa kesalahanku sehingga kau begitu dingin dengan orang yang tidak bersalah..
Tiada perasaan kasihankah dirimu....
Segala perlakuan yang dia buat .. engkau fikirkan negatif.. engkau tuduh die macam-macam.. kau reka cerita yang tidak benar...

Arghhh!!! apa kesalahan kami berdua.. sampai engkau perlakukan dia seperti itu..

Aku rasa.. sekiranya.. aku bersama di situ... mungkin aku juga di perlakukan sebegitu..

Dia sanggup bertahan kerana ingin mencari rezeki.. kerana mengingati jasa yang telah kau berikan kepadanya... tapi ... kenapa tiba-tiba kau berubah...setelah dia dan diriku mencintai satu sama lain....

Jika cemburu??? Argh!! itu tidak mungkin.. kerana kau telah mendirikan rumahtangga..

Dia datang ke sini untuk mengejar cita-citanya... bukan cintanya semata-mata
Dia ingin mengejar cita-citanya disini....Namun kau berfikir negatif...
berilah dia peluang... hmmm andainya kau dapat baca...

Sakit dan sedih hati ini.. bila orang yg disayangi diperlakukan sebegitu...
Namun aku tahu ia berpunca dari diriku yang lemah ini...

~~~~ huhuhuh.... hanya ini sahaja yang dapat kuluahkan di sini.. ~~~~~

No comments:

Post a Comment